Hejka!!!
Opowiem wam cos o moim kotku. Nazywa sie Mafi. Powstalo to imie od tego, że strasznie wariowal jak wszedl pierwszy raz o naszego domu. Skojarzylo nam sie z mafią, zastanawialismy sie jeszcze nad Mafiozo. Jest on szaro-brazowy. Bardzo kocham mojego buraska.. A wy macie jakies zwierzęta???
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz